Obchodní podmínky obchodu

§ 1 [Obecná ustanovení]   

  1. Tyto obchodní podmínky stanoví pravidla pro používání internetového obchodu dostupného na adrese: https://alasta.cz jeho Uživateli a podmínky, typy a rozsah poskytovaných služeb, včetně určení reklamačního řízení.
  2. Vlastníkem internetového portálu je společnost Alasta společnost s ručením omezeným se sídlem na adrese Nialek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Polská republika, Velkopolské vojvodství, zapsaná Krajským soudem v Poznani – Nové Město a Wilda v Poznani, IX hospodářský odbor Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000771908, REGON: 382569333, NIO: 9231732328, se základním kapitálem 18 000,00 PLN splaceným v plné výši.

§ 2 [Definice]

Pojmy použité v těchto obchodních podmínkách se interpretují následujícím způsobem:

  1. Prodávající – Alasta společnost s ručením omezeným se sídlem na adrese Niałek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Polská republika, Velkopolské vojvodství, zapsaná Krajským soudem v Poznani – Nové Město a Wilda v Poznani, IX hospodářský odbor Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000771908, REGON: 382569333, DIČ: 9231732328, se základním kapitálem 18 000,00 PLN splaceným v plné výši.
  2. Internetový obchod – webová stránka dostupná na adrese https://alasta.cz, prostřednictvím které Prodávající nabízí k prodeji své produkty v rámci zásilkového prodeje nebo osobního odběru po dohodě s Prodávajícím.
  3. Uživatel / Klient – fyzická osoba (Spotřebitel) nebo Podnikatel, který na základě přístupu využívá funkce Internetového obchodu.
  4. Uživatelský účet (klienta) – individuální účet Uživatele umožňující využívání Internetového obchodu, do kterého se Uživatel přihlašuje pomocí e-mailové adresy nebo uživatelského jména zadaného při registraci a hesla.
  5. Spotřebitel – fyzická osoba, která s Prodávajícím uzavírá právní úkon nesouvisející přímo s její podnikatelskou nebo profesní činností.
  6. Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, a které zákon přiznává právní způsobilost, vykonávající podnikatelskou nebo profesní činnost vlastním jménem.
  7. Registrace – úkon spočívající ve vytvoření Uživatelského účtu, přijetí těchto obchodních podmínek a uzavření Smlouvy.
  8. Podání objednávky – právní úkon spočívající v uzavření Smlouvy s Prodávajícím.
  9. Smlouva – kupní smlouva uzavíraná elektronicky mezi Prodávajícím a Uživatelem, na základě které se Klient zavazuje uhradit cenu za vybraný produkt a Prodávající převést jeho vlastnictví a doručit jej.
  10. Elektronická služba – poskytování služeb elektronickou cestou ve smyslu zákona o poskytování služeb elektronickou cestou (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 v pozdějších zněních) Prodávajícím pro Uživatele prostřednictvím Internetového obchodu.
  11. Zásady ochrany osobních údajů – zásady ochrany osobních údajů a používání souborů cookies dostupné na tomto odkazu.
  12. Obchodní podmínky – tyto „Obchodní podmínky internetového obchodu Alasta“.

§ 3 [Technické požadavky nezbytné pro používání Internetového obchodu]

1. Pro využívání Internetového obchodu je nutné, aby Uživatel měl:

a. počítač s operačním systémem Microsoft Windows, iOS, nebo chytrý telefon či tablet vybavený odpovídajícím operačním systémem,
b. stabilní připojení k internetu,
c. internetový prohlížeč aktualizovaný minimálně na rok 2017: Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Google Chrome, Opera, podporující následující technologie: http, https, html 5, xhtml, xml, CSS 3, JavaScript, s povolenými cookies a podporou grafiky ve formátech jpeg, png, gif, svg,
d. e-mailový účet.

§ 4 [Uživatel a používání Uživatelského účtu]

  1.  Pro vytvoření Uživatelského účtu v Internetovém obchodě je nezbytné projít registračním procesem, v jehož rámci je třeba:
    a. uvést uživatelské jméno a e-mailovou adresu,
    b. potvrdit ověření reCaptcha,
    c. přijmout tyto Obchodní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů a udělit souhlas se zpracováním osobních údajů.
    2. Před podáním objednávky je Uživatel povinen zadat správné údaje do Uživatelského účtu, zejména své jméno, příjmení, adresu, a v případě nákupů prováděných v rámci podnikání: název firmy a DIČ.
    3. Přijetím těchto Obchodních podmínek Uživatel prohlašuje, že všechny jím poskytnuté údaje nezbytné pro plnění Smlouvy jsou pravdivé, odpovídají skutečnosti a byly získány legálně, a že má právo s nimi nakládat.
    4. Uživatel s Uživatelským účtem může kdykoliv:
    a. změnit heslo,
    b. upravit zadané osobní údaje,
    c. prohlížet historii objednávek,
    d. přidávat platební karty k účtu za účelem úhrady podaných objednávek,
    e. smazat svůj Uživatelský účet.

§ 5 [Podání objednávky a uzavření Smlouvy]

1. Prostřednictvím Internetového obchodu Prodávající prodává zboží, které sám vyrábí, a zároveň jej zasílá na adresu uvedenou Uživatelem, s výhradou § 6 odst. 3 těchto Obchodních podmínek.
2. Proces podání objednávky probíhá výhradně prostřednictvím webových stránek a zahrnuje následující kroky:
a. Uživatel vybere požadované zboží a přidá jej do nákupního košíku.
b. Pokud je to nezbytné, může být Uživatel požádán o specifikaci dodatečných funkcí nebo parametrů vybraného zboží, jejichž hodnota bude přičtena k celkové ceně, která je zobrazena před přidáním zboží do košíku. Všechny ceny uvedené v Internetovém obchodě jsou cenami včetně DPH.
c. Po přidání zboží do nákupního košíku je Uživatel přesměrován na stránku, kde může upravit množství objednaného zboží, zadat své údaje podle § 4 odst. 2 Obchodních podmínek nebo se přihlásit ke svému Uživatelskému účtu.
d. Po provedení uvedených kroků si Uživatel zvolí způsob platby, potvrdí souhlas s těmito Obchodními podmínkami, seznámení se s právem na odstoupení od Smlouvy a provede platbu.
3. Možné způsoby platby za zakoupené zboží:
a. prostřednictvím platebního operátora, tj. společnosti PayPro S.A., ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, Polská republika, Velkopolské vojvodství, KRS: 0000347935, NIP: 779-236-98-87,
b. platební kartou (kreditní nebo debetní kartou Visa, Mastercard nebo American Express),
c. bankovním převodem na účet Prodávajícího. V případě volby této formy platby obdrží Uživatel po provedení objednávky na uvedenou e-mailovou adresu údaje k provedení převodu. Do poznámky k převodu je třeba uvést číslo objednávky pro rychlejší identifikaci,
d. na dobírku při převzetí zásilky (dostupné pouze pro zásilky zasílané na území Polské republiky).
4. V okamžiku úhrady dochází k uzavření Smlouvy mezi Prodávajícím a Uživatelem, přičemž její platnost je omezena na dobu nezbytnou k realizaci podané objednávky. Po podání objednávky obdrží Uživatel na svou e-mailovou adresu potvrzení objednávky a uzavření Smlouvy.

5. V případě uzavření Smlouvy a provedení platby je Prodávající oprávněn vystavit Uživateli účetní doklady v elektronické podobě a zaslat je na e-mailovou adresu uvedenou Uživatelem. Uživatel prohlašuje, že tyto elektronické faktury bude přijímat na uvedené e-mailové adrese.

 

§ 6 [Doručení zboží]

  1. K uvedeným cenám zboží je třeba připočítat náklady na dopravu, které jsou zajišťovány kurýrní službou. Doprava zboží na území Polské republiky je zdarma. U zboží zasílaného do jiné členské země Evropské unie mimo Polskou republiku a do Velké Británie je zákazník o nákladech na dopravu informován před provedením platby.
  2. V případě volby kurýrní dopravy jsou všechny podané objednávky odesílány zákazníkovi v termínu od 2 do 20 pracovních dnů od okamžiku zaúčtování platby, v závislosti na kategorii produktu.
  3. Doručení objednaného zboží se uskutečňuje na území následujících zemí: Rakousko, Belgie, Bulharsko, Chorvatsko, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Řecko, Španělsko, Nizozemsko, Irsko, Litva, Německo, Norsko, Polsko, Česko, Rumunsko, Švédsko, Slovensko, Slovinsko, Maďarsko, Itálie, Velká Británie, Lotyšsko.
  4. V případě uzavření Smlouvy se Spotřebitelem nese Prodávající plnou odpovědnost za zásilku až do jejího předání Uživateli přepravcem. Pokud bude objednané zboží doručeno s viditelnými poškozeními vzniklými během přepravy, Uživatel je povinen co nejrychleji nahlásit tuto skutečnost přepravci a kontaktovat Prodávajícího. Zpoždění v nahlášení nebo navázání kontaktu nemá žádné negativní důsledky pro Uživatele.
  5. V případě uzavření Smlouvy s Podnikatelem nenese Prodávající odpovědnost za ztrátu, úbytek, poškození zboží nebo za zpoždění při jeho doručení od okamžiku jeho předání přepravci.
  6. Při převzetí zásilky je zákazník povinen pečlivě zkontrolovat stav obalu a obsah v přítomnosti kurýra. V případě zjištění jakýchkoliv poškození obalu nebo produktu je nutné zásilku neprodleně odmítnout a sepsat protokol o škodě podle postupů dopravce. Nepřítomnost takového protokolu může znemožnit vyřízení reklamace ohledně poškození zásilky.
  7. O vzniklé situaci je nutné neprodleně informovat prodávajícího prostřednictvím e-mailu na adresu: claim@alasta.cz nebo telefonicky na číslech: mobil. tel. +48 538 012 767, +48 662 872 404
  8. Důkladná kontrola zásilky při převzetí je nezbytná pro ochranu vašich práv v případě reklamace.

 

§ 7 [Právo na odstoupení od smlouvy]

1. Spotřebitel, který uzavřel s Prodávajícím Smlouvu prostřednictvím Internetového obchodu, může od ní odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu a bez dalších nákladů, kromě nákladů spojených s vrácením zboží Prodávajícímu.
2. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy podáním prohlášení o odstoupení Prodávajícímu. Prohlášení může být podáno na formuláři, jehož vzor je dostupný na tomto odkazu.
3. Prohlášení o odstoupení od smlouvy lze podat následujícími způsoby:
a. elektronicky na e-mailovou adresu:kontakt@alasta.cz – pro dodržení lhůty postačí podání prohlášení před jejím uplynutím,
b. zasláním podepsaného prohlášení přímo na adresu Prodávajícího: Alasta sp. z o.o., Niałek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Polská republika, Velkopolské vojvodství – pro dodržení lhůty postačí odeslání zásilky před jejím uplynutím.
4. V případě využití práva na odstoupení Spotřebitelem se Smlouva považuje za neuzavřenou.
5. Prodávající bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátí Spotřebiteli všechny jím uhrazené platby, s výjimkou nákladů na doručení zboží, které Spotřebitel nese na vlastní náklady.

6. Prodávající vrátí platbu stejným způsobem, jakým byla provedena, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení, který pro Prodávajícího nepředstavuje žádné náklady.
7. Spotřebitel je povinen vrátit zboží Prodávajícímu nejpozději do 14 dnů od okamžiku odstoupení od Smlouvy. Pro dodržení lhůty postačí odeslání zboží před jejím uplynutím.
8. Spotřebitel odpovídá za snížení hodnoty zboží způsobené jeho používáním způsobem přesahujícím nutnost k ověření jeho povahy, vlastností a funkčnosti.
9. Spotřebitel nemá právo na odstoupení od smlouvy v případě, že objednal zboží, které nebylo předem vyrobeno, bylo vyrobeno podle jeho specifikací (na zakázku) nebo slouží k uspokojení jeho individuálních potřeb.
10. O tom, zda bude produkt vyroben podle individuální specifikace, bude Spotřebitel informován před uzavřením Smlouvy a provedením platby.
11. Vrácený produkt by měl být v takovém stavu, který umožňuje jeho další prodej, což znamená, že spotřebitel může produkt používat pouze způsobem nezbytným k zjištění jeho vlastností, charakteru a funkčnosti. Produkt by měl být kompletní a pokud možno vrácen v originálním obalu. Produkt nesmí být montován na stěnu a nesmí vykazovat známky montáže.
12. Náklady na zaslání vráceného zboží nese zákazník, přičemž v určitých případech může prodávající uhradit náklady na vrácení až do výše nákladů na dopravu zaplacených při původní transakci.
13. Zákazník je povinen řádně zabalit vrácený produkt způsobem, který minimalizuje riziko poškození během dopravy.
14. Prodávající nepřijímá vrácené zásilky zaslané na dobírku.
15. K vrácené zásilce je nutné přiložit doklad o koupi (např. kopii účtenky nebo faktury) a vyplněný formulář pro vrácení.

Tento regulační dokument byl vypracován v souladu s právními předpisy Evropské unie týkajícími se ochrany práv spotřebitelů.

§8 [Neshoda zboží se smlouvou a průběh reklamačního řízení v případě smluv uzavřených se Spotřebitelem]

1. V případě neshody zboží se smlouvou má Spotřebitel práva uvedená v tomto paragrafu.
2. Zboží je považováno za shodné se smlouvou, pokud odpovídá zejména: popisu, druhu, množství, kvalitě, úplnosti a funkčnosti uvedeným ve smlouvě. Kromě toho musí být zboží shodné se smlouvou, pokud:
a. je vhodné k účelům, ke kterým se zboží tohoto druhu obvykle používá,
b. odpovídá vlastnostem a množství typickým pro zboží tohoto druhu, které může Spotřebitel rozumně očekávat s ohledem na povahu zboží a záruky Prodávajícího.
3. Prodávající odpovídá za neshodu zboží se smlouvou existující v okamžiku jeho dodání a zjištěnou do dvou let od tohoto okamžiku, s výjimkou zboží dodávaného do členských států Evropské unie mimo Polskou republiku nebo pokud měl Spotřebitel v okamžiku uzavření smlouvy bydliště na území jiného členského státu Evropské unie, jehož právní předpisy platné v den uzavření smlouvy stanoví delší dobu.
4. Pokud zboží není shodné se smlouvou, může Spotřebitel požadovat jeho opravu nebo výměnu.
5. Prodávající může provést výměnu, pokud Spotřebitel požaduje opravu, nebo může provést opravu, pokud Spotřebitel požaduje výměnu, pokud je způsob zvolený Spotřebitelem nemožný nebo by pro Prodávajícího představoval nepřiměřené náklady. Pokud je oprava i výměna nemožná nebo by představovala nepřiměřené náklady, může Prodávající odmítnout uvést zboží do souladu se smlouvou.
6. Prodávající provede opravu nebo výměnu v přiměřené lhůtě od okamžiku, kdy byl informován Spotřebitelem o neshodě se smlouvou, a bez zbytečných nepříjemností pro Spotřebitele, přičemž zohlední povahu zboží a účel, pro který Spotřebitel zboží pořídil. Náklady na opravu nebo výměnu, včetně zejména poštovného, přepravy, práce a materiálů, nese Prodávající.
7. Pokud zboží není shodné se smlouvou, může Spotřebitel podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, pokud:
a. Prodávající odmítl uvést zboží do souladu se smlouvou podle § 8 odst. 5 těchto podmínek,
b. Prodávající neuvedl zboží do souladu se smlouvou podle § 8 odst. 6 těchto podmínek,
c. neshoda zboží se smlouvou přetrvává, přestože se Prodávající pokusil zboží uvést do souladu se smlouvou,
d. neshoda zboží se smlouvou je natolik závažná, že odůvodňuje snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy bez předchozího využití prostředků ochrany uvedených v § 8 odst. 4–6 těchto podmínek,
e. ze sdělení Prodávajícího nebo okolností jasně vyplývá, že zboží neuvede do souladu se smlouvou v přiměřené době nebo bez nadměrných nepříjemností pro Spotřebitele.
8. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je neshoda zboží se smlouvou nepodstatná.
9. Pro podání reklamace Spotřebitelem v souvislosti s neshodou zboží se smlouvou je nutné zaslat na adresu: Alasta sp. z o.o., Niałek Wielki 106, 64-200 Wolsztyn, Polská republika, Velkopolské vojvodství, nebo na e-mailovou adresu: kontakt@alasta.cz reklamaci obsahující:
a. údaje Spotřebitele,
b. popis neshody zboží se smlouvou spolu s přiloženou fotodokumentací,
c. požadavek vyplývající z jejího posouzení uvedený v § 8 odst. 4 nebo 7 těchto podmínek.
10. Pro zjištění potřebných informací ohledně reklamačního řízení může Spotřebitel kontaktovat Prodávajícího na telefonních číslech: +48238012767, +46662872404.
11. Reklamace bude vyřízena do 14 dnů od obdržení reklamace Prodávajícím.
12. Odpověď na reklamaci bude zaslána na e-mailovou adresu Spotřebitele uvedenou v Uživatelském účtu nebo na adresu uvedenou v reklamaci jako adresa doručení zboží.
13. V případě odstoupení od smlouvy Spotřebitel neprodleně vrátí zboží Prodávajícímu na jeho náklady. Prodávající vrátí Spotřebiteli cenu neprodleně, nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží.
14. Prodávající vrátí cenu stejným způsobem, jakým byla provedena platba, pokud Spotřebitel výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení, který pro Prodávajícího nepředstavuje žádné náklady.
15. Reklamované zboží zaslané Spotřebitelem Prodávajícímu by mělo být zabaleno v původním obalu, který zajistí odpovídající ochranu před mechanickým poškozením během přepravy. Pokud zboží obdržené Prodávajícím vykazuje mechanické poškození způsobené nesprávným používáním nebo nedostatečným zajištěním během přepravy, může Prodávající zamítnout reklamaci v tomto ohledu.

§9 [Podmínky odpovědnosti za vady v případě smluv uzavřených s Podnikatelem]

  1. V souladu s čl. 558 § 1 občanského zákoníku je odpovědnost Prodávajícího za vady zboží zakoupeného v rámci Smlouvy vůči Klientovi, který není Spotřebitelem, vyloučena.
  2. Odpovědnost za vady je vyloučena také u smluv, jejichž stranou je kromě Prodávajícího fyzická osoba uzavírající Smlouvu přímo související s její podnikatelskou činností, pokud z obsahu smlouvy vyplývá, že tato smlouva nemá pro tuto osobu profesní charakter, zejména s ohledem na předmět její podnikatelské činnosti uvedený v rejstříku podnikatelů (čl. 5564 občanského zákoníku).

§10 [Záruka na zboží]

  1. Zboží prodávané Prodávajícím je kryto 2letou zárukou.
  2. Klient má možnost uplatnit záruku nezávisle na jeho právech vyplývajících z nesouladu zboží se Smlouvou (reklamace).
  3. V případě zaslání zboží Prodávajícímu za účelem uplatnění podmínek záruky se přiměřeně použije § 8 odst. 15 těchto podmínek.
  4. Podrobné podmínky záruky jsou uvedeny v záručním listu.

§ 11 [Druhy a rozsah poskytovaných Elektronických služeb]

1. Prodávající prostřednictvím Internetového obchodu poskytuje Uživatelům bezplatné Elektronické služby, jako například:
a. umožnění Uživatelům prohlížet obsah Internetového obchodu, zadávat objednávky a uzavírat smlouvy s Prodávajícím,
b. vedení Uživatelského účtu,
c. využití chatu „Zákaznická podpora“ pro poradenství ohledně výběru vhodného zboží,
d. možnost prohlížení a zadávání recenzí prostřednictvím portálu „TrustMate“ na adrese http://trustmate.io.
2. Pro Uživatele s Uživatelským účtem poskytuje Prodávající další funkce, například:
a. prohlížení historie objednávek,
b. přístup k elektronickým verzím návodů k zakoupenému zboží.
3. Prodávající má právo umisťovat reklamní obsah na Internetovém obchodě. Tento obsah je nedílnou součástí Internetového obchodu.

§ 12 [Podmínky poskytování a uzavírání smluv o poskytování Elektronických služeb]

1. Poskytování Elektronických služeb uvedených v § 11 těchto podmínek je bezplatné.
2. Smlouva umožňující Uživatelům prohlížet obsah Internetového obchodu je uzavřena na dobu určitou a ukončuje se okamžikem ukončení prohlížení obsahu Internetového obchodu Uživatelem.
3. Smlouva o zadání objednávky a uzavírání smluv s Prodávajícím je uzavřena na dobu určitou potřebnou k realizaci objednávky.
4. Smlouva o vedení Uživatelského účtu je uzavřena na dobu neurčitou. Uživatel může kdykoli smazat Uživatelský účet prostřednictvím Internetového obchodu.
5. Smlouva umožňující prohlížení a zadávání recenzí Uživatelem je uzavřena na dobu určitou a ukončuje se okamžikem zadání recenze nebo ukončení používání této služby Uživatelem.
6. Technické požadavky nezbytné pro spolupráci s Internetovým obchodem jsou uvedeny v § 3 těchto podmínek.
7. Uživatel je povinen používat Internetový obchod v souladu se zákonem a dobrými mravy, přičemž musí respektovat osobní práva a duševní vlastnictví třetích osob.
8. Uživatel je povinen zadávat údaje odpovídající skutečnosti a zavazuje se neposkytovat obsah nezákonné povahy

§ 13 [Reklamační postup týkající se poskytování Elektronických služeb]

  1. Reklamační postup týkající se poskytování Elektronických služeb se řídí přiměřeně § 8 odst. 9-12 těchto Podmínek s tím, že Uživatel by měl ve svém podání uvést co nejvíce informací a okolností týkajících se předmětu reklamace, zejména typ a datum výskytu závady.

§ 14 [Rozsah odpovědnosti Prodávajícího]

1. Prodávající nenese odpovědnost zejména za důsledky vzniklé v souvislosti s:
a. nedodržením těchto Podmínek Uživatelem,
b. vyšší mocí nebo poruchou Internetového obchodu z důvodů nezávislých na Prodávajícím,
c. nemožností přístupu k Internetovému obchodu v důsledku nesplnění technických požadavků uvedených v § 3 těchto Podmínek,
d. neoprávněným přístupem třetí osoby k Uživatelskému účtu,
e. ztrátou dat způsobenou poruchou zařízení, systému nebo jinými okolnostmi nezávislými na Prodávajícím,
f. označením e-mailu od Prodávajícího jako spam.
2. Prodávající má právo na technickou přestávku nezbytnou pro řádné fungování Internetového obchodu.
3. V případě změny osobních údajů nebo e-mailové adresy je Uživatel povinen neprodleně informovat Prodávajícího o této skutečnosti, jinak se za doručené považují zprávy zaslané na předchozí adresu.
4. Prodávající nenese odpovědnost za ušlý zisk v souvislosti s neplněním nebo nesprávným plněním uzavřené Smlouvy.

§ 15 [Ochrana osobních údajů]

  1. Zásady ochrany osobních údajů v rámci fungování Internetového obchodu a v souvislosti s jeho používáním a uzavíráním Smluv jsou stanoveny v Zásadách ochrany osobních údajů a cookies dostupných na tomto odkazu.
  2. Poskytnutí osobních údajů Uživatelem je nezbytné pro řádné plnění Smlouvy. Prodávající neposkytuje kontrolu správnosti zadaných osobních údajů.
  3. Databáze osobních údajů Uživatelů je chráněna zákonem. Tyto údaje jsou obzvlášť chráněny a zabezpečeny před přístupem neoprávněných osob.

 

§ 16 [Kodex dobré praxe]

  1. Prodávající je povinen dodržovat všechny předpisy na ochranu Spotřebitele a poskytovat poctivý prodej s ohledem na všechny platné právní předpisy, zejména týkající se prodeje na dálku.
  2. Tyto Podmínky byly sestaveny jednoznačně. V případě jakýchkoli nejasností ohledně jejich významu je interpretace vždy prováděna ve prospěch Spotřebitele.
  3. Před uzavřením Smlouvy je Uživatel informován o všech jejích podstatných podmínkách, zejména o ceně nákupu.
  4. Prodávající vynakládá veškeré úsilí, aby osobní údaje získané v souvislosti s realizací objednávky byly zpracovány k příslušnému účelu a náležitě chráněny před neoprávněným přístupem.
  5. Prodávající se zavazuje zajistit podporu odborného personálu v případě jakýchkoli potíží spojených s montáží nebo používáním zakoupeného zboží.

§ 17 [Duševní vlastnictví a autorská práva]

  1. Výlučná práva k obsahu poskytovanému nebo zveřejňovanému Prodávajícím v Internetovém obchodě, zejména autorská práva, název Internetového obchodu, jeho grafické prvky a práva k databázím, jsou chráněna zákonem a patří Prodávajícímu nebo subjektům, se kterými Prodávající uzavřel odpovídající smlouvy. Klient má právo využívat uvedený obsah zdarma, výhradně pro vlastní osobní potřebu a za účelem řádného využití Internetového obchodu.
  2. Uživatel, který v rámci Internetového obchodu zveřejní jakýkoli obsah, zejména grafiku, komentáře, recenze nebo příspěvky, uděluje Prodávajícímu nevýhradní, bezplatnou licenci k jejich využití, uchovávání, úpravě, odstraňování, doplňování, veřejnému zobrazování a distribuci (zejména na internetu).

§ 18 [Závěrečná ustanovení]

  1. Přijetím těchto podmínek Uživatel prohlašuje, že jejich obsah pochopil a zavazuje se dodržovat v nich obsažená ustanovení.
  2. Podmínky platí od ______________.
  3. Správce si vyhrazuje právo kdykoli změnit Podmínky a veškeré změny budou účinné po předchozím informování Uživatele o jejich novém obsahu prostřednictvím e-mailové adresy uvedené při vytvoření Uživatelského účtu.
  4. Smlouvy uzavřené Prodávajícím jsou vypracovány v polštině nebo v jazyce odpovídajícím místu bydliště Klienta v době uzavření Smlouvy.
  5. Pokyny k používání a montáži objednaného zboží jsou k dispozici ke stažení na tomto odkazu.
  6. Veškeré spory vyplývající z provozu Internetového obchodu, poskytovaných služeb, uzavření Smlouvy, jejího nesprávného plnění nebo neplnění ze strany Podnikatelů, budou řešeny u obecného soudu příslušného pro sídlo Prodávajícího. V případě Spotřebitele, jehož zboží bylo doručeno do jednoho z členských států Evropské unie mimo Polsko nebo pokud měl Spotřebitel v době uzavření Smlouvy bydliště v jiném členském státě Evropské unie, má právo zvolit soud příslušný podle práva země, která je pro něj výhodnější (místní právo).
  7. Smlouvy uzavřené s Prodávajícím jsou v souladu s polským právem a splňují požadavky směrnic členských států Evropské unie. Rozhodným právem pro řešení sporů je polské právo, s výjimkou Spotřebitelů, jejichž zboží bylo doručeno do jednoho z členských států Evropské unie mimo Polsko nebo pokud měl Spotřebitel v době uzavření Smlouvy bydliště v jiném členském státě Evropské unie; ti mají právo zvolit právo země, které je pro ně výhodnější (místní právo).
  8. V případě rozporu jakékoli části těchto Podmínek s platnými právními předpisy se použijí příslušné předpisy polského práva nebo místního práva země Evropské unie mimo Polsko, do níž bylo zboží doručeno, nebo místního práva jiné země Evropské unie než Polsko, ve které měl Spotřebitel v době uzavření Smlouvy bydliště. Výběr rozhodného práva provádí Spotřebitel (týká se pouze smluv uzavřených se Spotřebitelem).
  9. Spotřebitel má právo využít mimosoudní způsoby řešení sporů, zejména podáním žádosti o mediaci nebo žádosti o projednání případu rozhodčím soudem po dokončení reklamačního řízení. Seznam Stálých rozhodčích soudů při Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej je k dispozici na webových stránkách: https://polubowne.uokik.gov.pl/. Spotřebitel může také využít bezplatnou pomoc okresního (městského) ombudsmana pro spotřebitele nebo společenské organizace, jejímž statutárním úkolem je ochrana spotřebitelů. Mimosoudní řešení sporů po dokončení reklamačního řízení je bezplatné.
  10. Spotřebitel (s výjimkou Spotřebitelů, jejichž zboží bylo doručeno na území Velké Británie nebo kteří měli v době uzavření Smlouvy bydliště v této zemi) může za účelem mimosoudního řešení sporu podat stížnost prostřednictvím platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostupné na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
  11. Tyto Podmínky podléhají právním předpisům Polské republiky (v záležitostech, které nejsou těmito Podmínkami upraveny, se použijí ustanovení polského práva, zejména ustanovení občanského zákoníku – Sb. zák. z roku 2020, pol. 1740, ve znění pozdějších předpisů, zákona o právech spotřebitelů – Sb. zák. z roku 2023, pol. 2759, ve znění pozdějších předpisů a zákona ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickou cestou – Sb. zák. z roku 2020, pol. 344, ve znění pozdějších předpisů) a budou podle nich vykládány (s výjimkou zahrnutí kolizních norem). Výslovně je vyloučeno použití Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží. Pokud je Klient Spotřebitel s trvalým bydlištěm na území členského státu Evropské unie mimo Polsko, má rovněž nárok na ochranu poskytovanou podle kogentních právních předpisů země svého bydliště v době uzavření Smlouvy. Nepříslušnou jurisdikcí Prodávajícího je Obecný soud v místě podnikání, tj. město Wolsztyn, což znamená, že nároky na ochranu spotřebitelských práv související s těmito Podmínkami lze uplatnit u místně příslušného soudu ve městě Wolsztyn nebo v členském státě EU, který je zemí bydliště Spotřebitele.